Fri fragt
ved køb over 799 DKK
Alle ordrer leveres
indenfor 2 - 6 hverdage

Kontakt

Bevia,
Fasanvænget 48
DK- 2791 Dragør
Tlf. 40 28 80 84 -
info@bevia.dk 

Alle hverdage: kl.10:00 - 18:00 Lørdag - søndag kl. 10:00 - 16:00

Levering og fragtpriser 

FRI FRAGT:
Fragtfri ved køb over 799.- kr. (Til Post Danmark, Pakkeshop eller Døgnboks)


Levering til Post Danmark, Pakkeshop eller Døgnboks (39 kr.) 
(FRI fragt ved køb over 799 kr.)
Vælg et afhentningssted tæt på dig. Du får en SMS og en mail så snart pakken er klar til afhentning. Heri står det Pakkeboks ID-nr. som du skal bruge hvis du henter pakken i en Pakkeboks (du kender den måske også under navnet Døgnposten). Automaten er åben døgnet rundt. En Pakkeshop er et Post Danmark udleveringssted, typisk med udvidede åbningstider, da de ligger i supermarkeder og lignende.

 

Forsendelser til adresser i Danmark (59 kr.)
(FRI fragt ved køb over 799.- kr.)
Pakken leveres med Post Danmark direkte til din privatadresse eller erhvervsadresse. Hvis du ikke er hjemme kan du afhente pakken på posthuset næste dag.
I tilfælde af forkert oplyst leverings adresse skal kunden selv betale portoen. 

  

Leveringstid
Ved ordrer til levering i Danmark er leveringstiden 1-6 arbejdsdage fra ordredatoen. Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, som skal bestilles hjem direkte fra leverandøren. Skulle dette ske, får du besked via mail eller telefon Ved ordrer til levering i udlandet er leveringstiden 3-10 dage, forudsat den eller de ønskede varer eller antal er på lager. Al forsendelse sker med Post Danmark. 

Udenlandske fragtpriser EU lande (199 i fragt) Grønland (1-5 produkter: 399,- / 6-11 produkter: 799,- / 12+ produkter: 1199,-)

Varer som bestilles på Bevia sendes med Post Danmark med et Track-and-Trace-nummer. Track din ordre her ►


Sikker Betaling

Hvad kan man betale med?
Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Electron, Visa-Dankort, MasterCard, Eurocard, Maestro og ViaBill. 
 
Hvornår trækkes pengene?
Pengene bliver først trukket fra din konto, når vi har afsendt din ordre fra vores lager.
 
EAN-nummer: Vi leverer gerne til det offentlige, kommuner og stat. Opret en ordre og vælg EAN-nummer i stedet for kortbetaling, når du går til betaling.
 
Sikker betaling
Vi benytter et sikkert ordre- og betalingssystem ePay, som følger PCI-standarden. Betalingen godkendes herefter af danske PBS/Nets. Når du bliver sendt til betalingssiden, oprettes den sikre SSL-krypteret forbindelse mellem din enhed og ePay, vores betalingsudbyder, som er certificeret efter PCI-standarden se (www.epay.dk).
 
Al kommunikation og alle informationer du indtaster i forbindelse med et køb er krypteret (SSL), hvilket garanterer en sikker handel. Krypteret kommunikation betyder, at hverken Bevia eller andre kan få adgang til de oplysninger, du indtaster. Dine betalingsoplysninger sendes altså ikke til os, men direkte til vores betalingsudbyder, som herefter underretter os om din betaling.
 
Betalingssiden består af to dele: en visuel ramme sendt fra os over en ukrypteret forbindelse, og en betalingsformular sendt fra ePay over den krypterede forbindelse. Da forbindelsen mellem din enhed og vores server ikke er krypteret, vil du ikke se den lille hængelås i adressefeltet, som normalt angiver en sikker forbindelse. Dette har ingen betydning for din sikkerhed.

Cookies

Dette website anvender cookies. En cookie er et stykke information, der lagres i din egen browser når du anvender Bevia. Bevia bruger cookies til at opsamle information om brugernes færden på sitet. Der er altså ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies, og de kan ikke indeholde virus. Informationerne indsamles af Bevia og det er udelukkende Bevia der kan anvende disse informationer. De afgives aldrig til tredjepart.
 
Informationerne anvendes af Bevia for at forbedre brugeroplevelsen. Vores cookies har en teknisk funktionalitet, så vi kan huske dine præferencer. De bruges for eksempel til at gennemføre et køb eller service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Det kan være at opbevare og genkalde dine varer i sitets indkøbskurv og ønskeliste. Vi anvender ligeledes cookies med et statistisk formål, der muliggør trafikmåling, så vi ved hvor mange, der besøger vores site. Til dette formål anvender vi cookies fra Google Analytics til at måle trafikken på websitet.
 
Fravalg af Cookies
Du kan altid fravælge brugen af cookies og slette eller blokere disse på din computer. Dette vil dog forringe brugeroplevelsen på Bevia. Læs om disse muligheder hos din egen browserleverandør eller se en vejledning her: minecookies.org/cookiehandtering
 
Læs mere om cookies her:
 
Logstatistik bruges på Bevia og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm. På Bevia anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.
 
Oplysninger afgivet til Bevia videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
 

Reklamation 

Reklamationsret
 

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

 

Såfremt du ved modtagelse af en pakke fra Bevia konstaterer mangler eller umiddelbare defekter bedes du kontakte os på e-mail: info@bevia.dk eller via tlf. 40288084

 

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 2 år fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd.

 

Du skal reklamere når du har konstateret fejlen eller manglen. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Tilbagebetalinger Har du betalt med kreditkort, og skal du have penge tilbage, skal du være opmærksom på, at der, afhængig af korttypen, kan være en væsentlig forsinkelse fra vi annullerer betalingen til beløbet frigives.

 

Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

Bevia

Fasanvænget 48

2791 Dragør

 

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.  

 

Brug gerne vores her (indsæt link). Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. 

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

 

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

 

Download RMA skema

Returseddel

For returnering af en vare bedes denne sendes til nedenstående adresse.

Adresse:
Bevia
Fasanvænget 48
2791 Dragør

Når du returnerer varen med posten, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående returseddel. Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes refunderer vi købesummen til din konto, hvorfra beløbet er trukket.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
 

Hent retur og ombytnings seddel

Returnering og ombytning

Fortrydelsesret

Fortryder du købet hos Bevia, har du altid 14 dages fuld returret fra den dag du modtager varen. Ved brug af fortrydelsesretten skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb, ved at sende os en meddelelse via e-mail eller almindelig brev og opgive ordrenr.   

 

Adresse:

Bevia
Fasanvænget 48  
2791 Dragør
info@bevia.dk

 

Du skal være opmærksom på at fortrydelsesretten ikke gælder ved at nægte at modtage varen eller at udlade at afhente den ved transportøren uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Ved brug af fortrydelsesretten skal du altid sende en meddelelse til os pr. e-mail eller ved almindelig brev. Den vare du ønsker at sende retur, skal sendes forsvarligt.

 

Tilbagebetalinger

Vi krediterer din tilbagebetaling til det samme betalingskort, du brugte ved ordreafgivelsen.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Har du betalt med Dankort bør du modtage pengene indenfor 1-4 arbejdsdage. 
Ønsker du at indberette en klage, kontakt venligst Forbrugerstyrelsen: http://www.kfst.dk/

 

 Returnering

Sådan gør du for returnering af en vare bedes denne sendes til nedenstående adresse.  

  
Bevia
Fasanvænget 48
2791 Dragør

 

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.  

Når du returnerer varen med posten, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående returseddel.   Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

  

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Alle varer der er leveret via palle fragt er prisen DDK 750.- pr løbende palle i hele Danmark.

 

Hent retur og ombytnings seddel

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

 BEVIA ApS Handelsbetingelser

BEVIA ApS

Fasanvænget 48

2791 Dragør

info@bevia.dk

Telefonnummer: 40 28 80 84

Etableringsår: 2004

CVR nr.: 27633684

 

BEVIA APS

Administration
Fasanvænget 48 2791 Dragør

info@bevia.dk

Telefonnummer: 40 28 80 84

Etableringsår: 2004

CVR nr.: 27633684

  

BEVIA ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

  

Sådan handler du hos Bevia

For at foretage et køb på Bevia skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven,
gå herefter til kassen.

2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Vælg forsendelses/betalingsmåde

4. Godkend vores forretningsbetingelser 

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet

  

Persondatapolitik

Når du handler hos Bevia skal du lade dig registrere med følgende oplysninger: navn, adresse, e-mail samt telefonnummer. Personoplysningerne registreres hos Bevia og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Som registreret hos Bevia, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Bevia via e-mail: info@bevia.dk.

 

Bevia er den dataansvarlige for registreringen af persondata. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Kun Direktøren i BEVIA ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Oplysninger afgivet til bevia.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Prispolitik Alle priser i Bevia netbutik er angivet i danske kroner og inklusiv moms.

 

Prispolitik

Alle priser i Bevia netbutik er angivet i danske kroner og inklusiv moms.

 

Moms

Alle priser i Bevia netbutik er angivet inklusiv dansk moms. Bevia, trækker momsen fra ved forsendelser til følgende lande: Grønland, Færøerne, Island samt alle lande uden for EU. Til nogle lande skal der påregnes landets egen Told.

Dette har ikke noget med Bevia at gøre.

 

Oplysningspligt overfor børn og unge (personer u/18 år)

Du skal være fyldt 18 år for at handle på Bevia – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

 

Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående generelle salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Bevia
Fasanvænget 48
2791 Dragør, samt Internet butik: www.bevia.dk, e-mail: info@bevia.dk. Alle aftaler indgåes på dansk.

  

Betaling

Der tages ikke kortgebyr ved betaling på bevia.dk.
Ean betalning DDK, 50.-

Ved EAN-betaling gives der 30 dages kredit

På bevia.dk kan der betales med:

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra bevia.dk. 

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Betaling Når du bliver sendt til betalingssiden, oprettes en sikker, SSL-krypteret forbindelse mellem din enhed og ePay, vores betalingsudbyder, som er certificeret efter PCI-standarden se (www.epay.dk).

Betalingssiden består af to dele: en visuel ramme sendt fra os over en ukrypteret forbindelse, og en betalingsformular sendt fra ePay over den krypterede forbindelse. Dine betalingsoplysninger sendes ikke til os, men direkte til vores betalingsudbyder, som herefter underretter os om din betaling.

Da forbindelsen mellem din enhed og vores server ikke er krypteret, vil du ikke se den lille hængelås i adressefeltet, som normalt angiver en sikker forbindelse. Dette har ingen betydning for din sikkerhed. Ønskes yderligere dokumentation af vores betalingsløsning, kan du blot skrive til os gennem kontakt. 

 

Rabatkoder

Bemærk, at rabatkoder ikke kan kombineres. Der kan altså kun bruges én rabatkode ved hvert køb. Rabatkoder anvendes i "Indkøbskurven", inden du går til betaling.

 

Konkurrencer.

Du kan også deltage i konkurrencen uden at tilmelde dig nyhedsbrevet. Send i stedet en mail til info@bevia.dk og skriv ønsker ikke at tilmelde dig nyhedsbrevet.

  

Bestilling

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@bevia.dk.

Ved bestillinger til levering i Danmark er leveringstiden 1-6 hverdage, forudsat at den ønskede vare eller antal er på lager. Øvrigt udland: normalt mellem 2-10 hverdage. Kontakt os for præcis leveringstid. Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, som skal bestilles hjem direkte fra leverandøren.

Skulle dette ske, får du besked via mail. Da vi kører salg fra lager sammen med de andre varer , kan der også opstå situationer hvor varen ikke kan leveres, selvom du har modtaget en ordrebekræftelse. Især ved udsalg, hvor der er stor efterspørgsel på varerne kan varerne nå at blive solgt, før vi får ændret lagerantal.

  

Levering

FRI FRAGT:

Fragtfri ved køb over 799.- kr.

(Til Post Danmark Pakkeshop eller Døgnboks)

Ved køb over 1000 kr. er der fri fragt uanset leveringsmetode.

I tilfælde af forkert oplyst leverings adresse skal kunden selv betale portoen.

 

Levering til Post Danmark Pakkeshop eller Døgnboks (39 kr.)

(FRI fragt ved køb over 799 kr.)

Vælg et afhentningssted tæt på dig.

Du får en SMS og en mail så snart pakken er klar til afhentning. Heri står det Pakkeboks ID-nr. som du skal bruge hvis du henter pakken i en Pakkeboks (du kender den måske også under navnet Døgnposten). Automaten er åben døgnet rundt. En Pakkeshop er et Post Danmark udleveringssted, typisk med udvidede åbningstider, da de ligger i supermarkeder og lignende.

 

Forsendelse til adresser i Danmark (59 kr.)

(FRI fragt ved køb over 799.- kr.)

Pakken leveres med Post Danmark direkte til din privatadresse eller erhvervsadresse. Hvis du ikke er hjemme kan du afhente pakken på posthuset næste dag.

 

   

Leveringstid

Ved ordrer til levering i Danmark er leveringstiden 1-6 arbejdsdage fra ordredatoen. Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, som skal bestilles hjem direkte fra leverandøren. Skulle dette ske, får du besked via mail eller telefon Ved ordrer til levering i udlandet er leveringstiden 3-10 dage, forudsat den eller de ønskede varer eller antal er på lager. Al forsendelse sker med Post Danmark.

  

Udenlandske fragtpriser

EU lande (199 i fragt) Grønland (1-5 produkter: 399,- / 6-11 produkter: 799,- / 12+ produkter: 1199,-)

 

Reklamation

 Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.

 Såfremt du ved modtagelse af en pakke fra Bevia konstaterer mangler eller umiddelbare defekter bedes du kontakte os på e-mail: info@bevia.dk eller via tlf. 40288084

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 2 år fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere når du har konstateret fejlen eller manglen. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Tilbagebetalinger Har du betalt med kreditkort, og skal du have penge tilbage, skal du være opmærksom på, at der, afhængig af korttypen, kan være en væsentlig forsinkelse fra vi annullerer betalingen til beløbet frigives.

 

Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Bevia:

Fasanvænget 48

2791 Dragør

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Brug gerne vores her (indsæt link). Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Download RMA skema

 

Fortrydelsesret

Fortryder du købet hos Bevia, har du altid 14 dages fuld returret fra den dag du modtager varen. Ved brug af fortrydelsesretten skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb, ved at sende os en meddelelse via e-mail eller almindelig brev og opgive ordrenr.

Adresse:

Bevia Fasanvænget 48
2791 Dragør
Mail adr. info@bevia.dk
Du skal være opmærksom på at fortrydelelseretten ikke gælder ved at nægte at modtage varen eller at udlade at afhente den ved transportøren uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Ved brug af fortrydelseretten skal du altid sende en meddelelse til os pr. e-mail eller ved almindelig brev. Den vare du ønsker at sende retur, skal sendes forsvarligt.

 

Tilbagebetalinger 

Vi krediterer din tilbagebetaling til det samme betalingskort, du brugte ved ordreafgivelsen.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Har du betalt med Dankort bør du modtage pengene inde for 1-3 arbejdsdage.
Ønsker du at indberette en klage, kontakt venligst Forbrugerstyrelsen: http://www.kfst.dk/

 

Returnering

Sådan gør du For returnering af en vare bedes denne sendes til nedenstående adresse.
Bevia ApS
Fasanvænget 48
2791 Dragør

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Når du returnerer varen med posten, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående returseddel. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Alle varer der er leveret via palle fragt er prisen DDK 750.- pr løbende palle i hele Danmark.

Download Returneringsblanket


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Bevia APS på mail info@bevia.dk eller skrive til os på adressen Bevia APS Fasanvænget 48 2791 Dragør, Att, Heine Mindstrup.Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

https://www.emaerket.dk/media/100654/liste-over-klage-og-anken%C3%A6vn.pdf

 

Standardfortrydelsesformular (indsæt i handelsbetingelser eller link til den)

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

- Bestilt den (*)/modtaget den (*)

- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

  

Ønsker du at indberette en klage, kontakt venligst Forbrugerstyrelsen: http://www.kfst.dk/

 

Kontakt

Finder du ikke de svar du leder efter på denne side, er du velkommen til at skrive eller ringe til os.

Tlf.: +45 40 28 80 84

Telefonens åbningstider
Mandag - Fredag 10:00 - 18:00

Email: Info@bevia.dk

Anvend formularen herunder for at sende en mail direkte til kundeservice
Vælg emne
Vi bestræber os på at besvare alle mails inden for 24 timer i hverdagen.